måndag 31 maj 2010

Vad hände sen?

Jag hade lite krafter kvar....
2 bord blev oljade, det var enkelt.
Jag började putsa fönsterna, blev bara 2 st sen tog orken slut.

Sen kom syrran och hämtade mig och vi åkte en sväng till Coop, jag fick handla lite nässpray, vi tog en glass och sen handlade vi även.... Ja vilken spännande tripp... ;) Vad gör man inte för att få bli lite underhållen...

Viktor kom hem en timme tidigare än vad trodde att han skulle göra, men det tackar vi bara för!

I morgon är han ledig och vi hoppas på fint väder.... eller vi hoppas att vi kan skita helt i vilket väder det är eftersom vi vill vara på förlossningen, men vi har förstått att det inte kommer bli så....
Men Pilla och Zacke kommer förbi på en fika och det är ju alltid trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar