torsdag 13 maj 2010

Första lediga dagen

Ja idag är det första lediga dagen.... men det är ju liksom röd dag så jag skulle ju ha varit ledig ändå..... Ja ja, svärmor och Roger har varit här, vi hade tänkt fixa och hålla på ute i trädgården men pga det tråkiga vädret så blev det inte så! Men det var trevligt ändå.....

Viktor ligger och sussar på soffan, man kan nästan tro att det är han som är höggravid och sover dåligt om nätterna, men iallafall vad jag vet eftersom det är jag som är vaken på nätterna så sussas det så skönt i sängen då iallafall..... han kanske samlar energi till bebisen och det är ju bra.... :)

I morgon skall det rotfyllas.... usch och fy jag vill inte... men men det är väl skönt när det är över. Ska ta med mig mamma eftersom jag höll på att svimma förra gången jag var där så måste man ju ha någon som kan ringa ambulans om det skulle behövas.... :)

Ska se om jag kan få något liv i hjärtat nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar