*Börjar med en skön sovmorgon
*Promenad innan frukosten, dock med lite träningsvärk i ryggen från igår
*Sen en sväng till mormor i Hållsta
*Hämta den nya fotöljen
*Titta på Viktors basket killar som spelade final i innebandy (vinst så klart)
*Fika i Stenby
*Slappa i soffan
söndag 16 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar