Nu är jag inne på tredje dagen somm ledig, och idag vaknade jag 07:40 och kunde inte somna om, jag har sååå ont i kroppen.... Usch vad jag klagar! Men hela graviditeten har gått jätte bra och jag har mått jätte bra, så det är väl nu jag får sota för det.... :(
Idag skall jag koppla in jobbdatorn, har inte gjort det ännu för jag har verkligen tänkt att jag skall koppla av ordentligt och det börjar kännas som om jag har gjort det nu.... :) Sen vet jag att jag har fått en inbjudan som jag måste läsa också!
På eftermiddagen skall jag till barnmorskan och sen är det föräldragrupp ikväll!
onsdag 19 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar