söndag 30 maj 2010

Morsdag

Trodde jag skulle få fira det i år som en mor.... men icke...
Idag har vi iallafall varit ute på en lånngpromis på en timme och hoppas på att det skall ge något resultat, verkar inte som det ännu iallafall.

Viktor har äntligen fått upp sina kära böcker i den nya bokhyllan, det blev riktigt fint tycker jag. Så länge han är nöjd.... :) OBS! det blev i bokstavsordning på författarna!

Sen firade vi även min mor, hon bjöd på kalkon, det var sååå gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar