onsdag 12 maj 2010

Sista arbetsdagen

Ja ha då har man gjort sista arbetsdagen på ett tag, måste erkänna att det känns väldigt konstigt. Bjöd på rabarberpaj idag som blev mycket populär....

Efter jobbet åkte Viktor och jag och åt på Grappa, mycket gott!
Nu är det filmdags och i morgon kommer svärmor och Roger så vi hoppas på fint väder så vi kan vara ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar