Ja ha då startar vi en ny vecka då....
Min började otroligt bra, precis efter att ha svalt det sista av frukosten så får jag sms från Sara att hon kommer förbi och lämnar det smycket jag köpte.
Trevligt... :) så alltså innan kl nio idag hade jag trevligt fika sällskap från Sara och Maja.... :)
Maja tycker att bebisen skall komma nu, och hon har även lovat att vara barnvakt, toppen!
Har även hunnit med samtal från Viktor, mormor, mamma och syrran innan elva.... några som är förväntansfulla tror jag....
Så har jag trimmat i trädgården så att jag är helt slut i armarna, men fint blev det...
Vad har jag mer på min att göra lista:
Olja in 2 bord
Städa
Tvätta
Ja jag kan nog roa mig resten av dagen också.... ;)
måndag 31 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar