Äntligen helg och en ledig Viktor.... :)
Viktor tig sovmorgon men jag var uppe med tuppen som vanligt nu för tiden.
Vi har rensat lite och städat i förrådet, sen kom mamma och pappa förbi och hjälpte oss med bla bokhyllan, så nu skall den bara fyllas med alla våra böcker.... :)
Pga vädret har vi bara varit inne idag, men det är skönt.
Viktor skall på basket avslutning idag och jag ligger väl kvar här hemma i soffan och väntar på att föda.... :)
lördag 29 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar