Trots att jag fick gå upp väldigt tidigt i morse och skjutsa Viktor till jobbet så var det värt det, sover ju ändå inge bra nu för tiden, så då kan man lika gärna gå upp....... :)
Halvdag på jobbet och efter lunch var det dags för sjukgymnasten och en genomgång av TENS maskin, en sån där som ger en lite "stötar" så att man inte skall känna sin smärta, så nu är det bara att börja träna inför förlossningen!
Hann även men att åka till mormor en sväng med mamma, hon är rolig min mormor, undra om hon förstår det själv.
Jag säger: men jag är ju faktiskt inte så svullen iallafall!
Mormor: men svullen har du ju blivit iallafall.....
Ha ha ha ha ha jag dör..... :)
Hon hör vad hon vill höra nu förtiden, antagligen ganska skönt för då kan man sålla lite på vad man vill höra.....
Fick även hemleverans av bebis sängen idag, vilken lyx va.... Tack Pia, Lasse och Jossa!
måndag 10 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Aah mä då satt du i bilen då när han var inne på jobbet alltså... =( nästa gång får du faktiskt oxå komma in då =)
SvaraRaderakram