torsdag 6 maj 2010

4 arbetsdagar kvar

Nu är det inte lång tid kvar på jobbet, 4 arbetsdagar.... eller jag jobbar inte heldag varken måndag eller tisdag... hmmm då blir det alltså typ 3 arbetsdagar kvar.... :)
Tro inte att jag inte gillar mitt jobb för det gör jag men nu är jag redo....
Redo att sluta jobbet för nu och redo för att föda.... Jag har bestämt mig jag skall INTE gå över tiden!

I morgon skall jag få träffa två underbara troll.... :) och deras päron....
Herrarna skall sätta upp våra taklister, alltså Viktor skall få hjälp av den händige Daniel.... Japp det är la familja Toth jag pratar om!

1 kommentar:

  1. japp det är vi det =) blir det trerätters o champange o praliner? hahaha
    see you tomorrow =)

    SvaraRadera