onsdag 2 juni 2010

Vilken dag...

Det som skulle bli en sån bra dag....

Knappt sovit något på hela natten, var sååå nära att ge upp (Viktor sa att det inte gick).... Pilla och Zacke var förkylda och hade feber så dom ville inte komma och smitta mig.... Bet sönder en provisorisk lagning, min rotfyllning.... Så jag skall alltså träffa tandläkaren idag och svimma i stolen( det gör jag ju varje gång jag är där).

Hoppas på en bättre dag idag, solen skiner ju iallafall...
Viktor är ledig idag också och kan följa med mig till tandläkaren, förhoppningsvis mår Pilla och Zacke bättre och kan titta förbi en sväng på en liten fika kanske.
Ikväll skall jag träffa Vera en snabbis eftersom hon har haft namnsdag och skall få namnsdagspresent av moster.... :)

Hoppas även på en bebis men det kanske är för mycket begärt!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar