tisdag 11 maj 2010

Barnmorskan

Idag har vi varit hos barnmorskan igen, det gick bra och alla värden var bra.
Som vanligt så ville inte lillen vara med när hon skulle lyssna på hjärtljudet så hon fick kämpa lite, men tillslut så fångade vi skrutten. Kände även att han var fixerad, så nu tycker mamma att du kan komma ut.... Barnmorskan tyckte att lillen kunde ligga kvar någon vecka till..... :) Sen gjorde vi även ett ultraljud för att se att huvudet verkligen var fixerat, det var det ju som sagt, vårat lilla underverk vinkade även åt oss där inne.... Vi vinkade tillbaka så klart!
Undra om vinken betyder hej på er här inne har jag det super bra, service dygnet runt och här kommer jag stanna ett bra tag till eller hej på er snart syns vi...?
Jag tror på de senaste.... ha ha ha

Har även hunnit med föräldragrupp, idag pratade vi amning.

Sen hem och baka rabarberpaj, vi har såååå grymt mycket rabarber i trädgården så är det någon som vill ha säg till, men jag tänkte bjuda på dem i morgon eftersom det är min sista dag på jobbet..... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar