Ja ha idag blir nog en väntas dag, jag väntar på att bebisen skall komma och han är varmt välkommen vilken sekund som helst....Och idag väntar jag även på att Bauhaus hemkörning skall ringa och leverera duschväggen som vi köpte i februari....
Kanske kommer min kära mor förbi en sväng innan hon börjar jobba och sen är det nog bara vänta på att Viktor kommer hem vid halv tio ikväll....
Det är muntert nu!
Igår åkte Jossa och jag hem till Sara som hade smyckesparty, mycket trevligt, men det blev en snabb visit eftersom jag hade ont i huvudet.
Men ett smycke blev inhandlat iallafall, men eftersom namnet på bebisen skall vara instansat på det så får jag avvakta tills lillen har kommit ut innan jag vet vad vi skall skriva på det.... :)
tisdag 25 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar