idag hämtade jag lillskruttan från dagis.... eller hon är ju inte så liten. Så duktigt så när hon är med moster, vi åkte buss från dagis ner till stan och satt och funderade över hur vi skulle göra om det kommer ut en liten tjej och inte en kille som vi tror.... Men det var inga problem för Vera lånar ut sina bebiskläder.... :)
Sen hann vvi dricka en cola slush och kolla på mer söta bebiskläder innan mamma kom och det var dags att bege sig hemåt.
Bra dag trots att jag har så ont i ryggen så jag knappt kan gå, men det är ju inte mycket att göra åt.
Nu väntar jag på att Viktor skall komma hem från jobbet så att vi kan äta lite.
tisdag 18 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar