måndag 24 maj 2010

På vift med min mor

Idag hade mamma och jag bestämt att vi skulle hitta på något eftersom hon var helledig och hade bil.
När hon sa det så var jag 100 % säker på att hon menade att vi skulle åka till Ikea.... men det hade hon inte menat, men vi åkte dit ändå.... :)
Så Ikea blev det, så skönt för det var nästan inge folk alls, men jag fick använda vagnen som rullator eftersom jag hade sååå jävla ont i ryggen.

Åkte även förbi Bauhaus för att få våran duschvägg hemkörd, så förhoppningsvis kommer den i morgon.... sen tar det väl bara 100 år att sätta upp den också!

Ikväll är det smyckesparty hemma hos Sara,få se om man hittar några spännande smycken, inte för man har så jävla mycket pengar men det löser sig väl alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar