Dagen fick en liten guldkant då jag hängde med syrran och hämtade Vera på dagis...
Sen åkte vi hem och hade det lite mysigt i soffan en stund, Vera lyssnade på kusinen i magen och kände hans fot och frågade när han kommer ut..... Hon är så söt, och längtar såååå mycket!
tisdag 25 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
o hon är ju inte direkt ensam om o längta heller =)
SvaraRadera