tisdag 25 maj 2010

Mys med lillskruttan

Dagen fick en liten guldkant då jag hängde med syrran och hämtade Vera på dagis...
Sen åkte vi hem och hade det lite mysigt i soffan en stund, Vera lyssnade på kusinen i magen och kände hans fot och frågade när han kommer ut..... Hon är så söt, och längtar såååå mycket!

1 kommentar:

  1. o hon är ju inte direkt ensam om o längta heller =)

    SvaraRadera