lördag 15 maj 2010

Sommarvärme

Vilken underbar dag..... :)
Peppade som vi var av det fina vädret så kastade vi oss ut på tomten redan halv tio, jag rensade i rabatterna och Viktor städade insidan av bilen.
Efter det var vi tvugna att ta en paus med en kopp kaffe i solen, och samtidigt kom tidningsflickan och sålde dagstidningen, perfekt....
Iväg på en shopping runda och det blev en fotälj med fotpall och 6 st dynor till utemöblerna, sen handla lite mat till kvällens grillning.
Väl hemma så körde Viktor igång med gräsklipparen och jag klippte lite i buskarna.

Sen var det bara att skruva ihop den nya grillen och förbereda invigningen.... och det blev mycket gott.
Nu ligger vi och slappar på soffan,men det är vi helt klart förtjänta av..... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar