söndag 23 maj 2010

Perfekt lördag

Igår var en sån där dag som man kan längta efter....
Solen sken, Viktor var ledig.... vi tog det lugnt hemma, jag åkte en sväng till Tuna Park och Viktor klipptr gräset.
Satt i solen och läste en bok.... Snygga till sig för att åka och fira farbror som fyllt år... och vi fick knödel.... kan det bli bättre....???
Sen åkte jag hem till Sara där nästan alla tjejerna var, Märta är hemma från Norgelandet över helgen, så då har vi en mycket bra anledning att träffas.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar