Idag var jag på ansiktsbehandling, det skulle verkligen bli jätte skönt..... Om det inte var för att man ligger på rygg, och precis som hos tandläkaren så klarar jag inte det..... svimmningsanfall.....
Stackars tjejen som tog han om mig, men hon hade iallfall tålmod, och även hon precis som tandläkaren, fick stå upp och jobba!
Men nu är de gjort och man är som ny i huden, även färgat brynen och fransarna, så nu kan lillen komma ut till en snygg mamma.... ha ha ha
Jo för jag har ju färgat håret idag också.... :)
torsdag 20 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar