lördag 8 maj 2010

Lördag

Halv härlig lördag.... Säger så eftersom Viktor jobbade annars hade den varit hel härlig... :)
Sov till halv tio i morse det är inte vanligt nu för tiden kan jag lova.
Sen dusch och lite upp fräschning så gott det går nu för tiden, rakade till och med benen, man vet ju aldrig... ;) vill ju inte ligga med håriga ben på förlossningen!
Sen kom mamma och pappa och hämtade mig och vi åkte ner till stan för att kolla på lite rea gardiner, ett par gardiner blev det till hallen och en vaxduk till uteplatsen.
Sen var det dags för lite lunch med världens bästa Vera och syrran och Mats så klart.
HAr även hunnit skruva ihop 4 bokhyllor och en garderob med mamma och pappa, oj oj oj det är en prövning, men det gick bra tillslut.

Nu är Viktor hemma så att vi hinner mysa ett tag innan det är dags för John Blunds besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar