Idag var Viktor och jag och erkände Viktors faderskap.... ha ha det är så roligt!
Men nu är det gjort så slipper man tänka på det när den lilla kommer....
Och för er som tror något annat det finns bara en far till detta barn och det är den bästa, han byter jag aldrig ut..... ;)
Eftersom Viktor blev tvungen att åka och jobba idag också så blev det bullbak här hemma... Mamma säger att man måste fylla frysen med bullar, så det har jag gjort idag, det blev ju inte så himmla många men det blev bra.
När jag var klar med det så kom syrran och Vera. Syrran gick ut och sprang och Vera och jag gick till en lekpark.... hon är väldigt nyfiken på när bebisen kommer och hur kommer den se ut, och så klart när får hon köra vagnen när bebisen ligger i.... Så provkört vagnen har hon ju självklart hunnit med.
Pedagogisk som jag är så har jag berättat att vattnet kan gå i samband med förlossningen, och att det är som att kissa på sig....(hur fan skall man annars berätta) och då skrattade hon massor och jag fick berätta flera ggr.
Sen han vi även med en fika som även pappa (morfar) gjorde oss sällskap på!
När Viktor slutat jobba så skall vi hämta Märta på stationen och skjutsa henne till Mesta.... hon kommer väl få slag när hon ser min mage.... hon har ju inte sett mig gravid ännu....
fredag 21 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar