idag var vi på våran andra föräldragrupp, det var väl trevligt.... eller nåt sånt!
Pratade om förlossningen och fick titta på den film... Alltså undra om det bara var jag som höll på att börja gråta när dom hade värkar och vi ska inte snacka om när bebisarna kom....
Men det kommer nog går bra, det är ju så många andra som har klarat det innan mig så varför skulle inte jag klara av det!
Ska iallafall skaffa en sån där tens maskin som kan hjälpa till att ta bort det rygg onda nu innan och kanske även när värkarna börjar. Ja prova kan man ju alltid göra...
Annars så har ju Viktor också ont i ryggen så han kanske kan använda den annars... :)
tisdag 4 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar