söndag 23 maj 2010

För andra gången

OK nu har jag vaknat för andra gången idag och känner mig lite bättre, men nu är nässprayen slut.... och för er som känner mig och speciiellt nu under graviditeten så förstår ni att det är katastrof..... vem skall jag tvinga hit och samtidigt ta med mer nässpray??? Ok norskan ska ju komma sen så det får bli hon...
Innan jag blev gravid så hade jag hållt uppe i ca 1,5 år så jag får väl gå på avvänjning efter detta.... :) Men det är det värt för jag kan inte leva utan den just nu!

Som sagt Märta kommer och inspekterar huset idag, tror även att Pilla och Z skulle komma... Jippie kommer alltså bli en bra söndag ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar