söndag 23 maj 2010

Trött

Fick besök idag, av fler än jag trodde, även Agnes och Camilla tittade förbi och jag fick sällskap ända till kl fem.... bra då har även denna dag gått fort, det gillar jag....
Zacke och jag lekte med en boll och han skrattade ljudligt, så härligt.... Agnes höll låda med sitt pratande hela tiden.... så söt!

Sen cyklade jag till Ica för att få någon mat i mig.... så nu är jag mätt men fick ont i ryggen av cyklingen... det kan aldrig vara bra.... men nu längtar jag nog bara efter miraklet så allt är jobbigt!

Full rulle idag alltså, trött, men det är bra då kan jag förhoppningsvis sova ordentligt inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar