Idag har det varit fullt upp igen, sov till nio, ganska bra faktiskt.
Vid elva kom mamma och pappa och vi skruvade ihop den sista garderoben och satte upp dörrarna, fint blev det....
Sen tog vi en sväng ner på stan. Mamma och jag hittade gardiner till vardagsrummet... Toppen.... :)
Så vi skjutsade hem pappa (han hade fått nog) sen åkte vi hem till mig och strök gardiner och hängde upp dem.... när vi ändå var på G så kastade vi upp några tavlor också.... Undra om inte min kära mor är lite sken gravid för det känns nästan som hon boar mer än vad jag gör.... :)
Två halvdagar och en heldag kvar på jobbet.... :)
söndag 9 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
nu tycker daniel att du är lite dålig som får sova till nio.... hahaha o har haft fullt upp!! vänta du bara! (daniels kommentar det här alltså) =)
SvaraRadera