fredag 14 maj 2010
Tandläkaren
Ja ha första mammalediga dan och jag börjar med att åka till tandläkaren.... Mamma fick följa med, dock sitta i väntrummet. Men hon kanske hade behövts inne hos tandläkaren..... Jag fick ett svimmningsanfall den här gången också.... men det var bara det att denna gång hade jag så jäkla mycket grejor i munnen att jag knappt kunde säga det.... Men det gick bra och sköterskan fick badda mig med kallt vatten i pannan.... :) Sen fick dom hissa upp mig och tandläkaren fick stå upp och jobba under resten av behandlingen....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar