Vi har även köpt en ny fotölj, och som ni ser en bokhylla i bakgrunden. Nej då bokhyllan skall inte vara tom, men eftersom vi bor i ett gammalt hus så är väggarna och golven långt ifrån raka, så det måste skruvas och fixas lite innan vi kan fylla den med böcker. Fotöljen kommer bli perfekt för mig att sitta och amma i... :)
onsdag 19 maj 2010
Ny fotölj
Vi har även köpt en ny fotölj, och som ni ser en bokhylla i bakgrunden. Nej då bokhyllan skall inte vara tom, men eftersom vi bor i ett gammalt hus så är väggarna och golven långt ifrån raka, så det måste skruvas och fixas lite innan vi kan fylla den med böcker. Fotöljen kommer bli perfekt för mig att sitta och amma i... :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
fint!! =)
SvaraRadera