tisdag 18 maj 2010

Aj aj aj

Har sååå ont i kroppen, kan inte sova, går på toa minst två ggr per natt och kommer då knappt upp ur sängen och fram till toan....
Så det är ok du kan komma ut nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar