lördag 1 maj 2010

40 års fest

Igår hade vi lite 40 års partaj för Mats! Syrran hade ordnat med massor av god mat!
Jag var där lite innan för att hjälpa till.... man är smidig nu för tiden, hjälpte till fick sätta mig och vila, hjälpte till fick sätta mig och vila.... så när gästerna kom så var jag helt slut....:) Men det var trevligt!
Somnade gott igår...

Och idag är det städa som gäller eftersom vi skall ha brunch för släkten i morgon och Viktor är iväg med landslaget idag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar