Jaha då har jag varit hemma min första dag på mammaledigheten, hade det inte vart för solen så hade jag varit såååå rastlös!
Men solen sken underbart hela dagen, så jag har suttit ute så gott som hela dagen och bara löst böcker, så otroligt skönt, och ja jag är röd i ansiktet och på bröstet.... :)
Hann även med en promenad i morse, två tvättmaskiner och cykla till affären och handla tills Viktor kom hem.
Bra dag alltså, men alltså om det regnar någon dag då vet jag inte vad jag gör!
I morgon skall jag följa med syrran och hämta Vera från dagis, kanske boka en ansiktsbehandling också.... :)
måndag 17 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar