söndag 23 maj 2010

Söndag morgon

Ja ha när Viktor gick till jobbet 06:30 i morse så kunde jag inte somna om, har så jävla ont i kroppen och sen hade jag några fåglar utanför som kvittrar ihjäl sig....
Nu ligger jag på soffan med tens apparaten och förösker bli lite trött, men icke.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar