Ja ha när Viktor gick till jobbet 06:30 i morse så kunde jag inte somna om, har så jävla ont i kroppen och sen hade jag några fåglar utanför som kvittrar ihjäl sig....
Nu ligger jag på soffan med tens apparaten och förösker bli lite trött, men icke.....
söndag 23 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar