Idag har vi haft brunch för släkten, firade min 30 års dag i efterskott. Mycket trevligt och var mätt ända tills nu på kvällen!
Vilket härligt väder det har varit, satt ute i solen en timme tror faktiskt jag fick lite färg på kinderna.
Nu är det bara en och en halv vecka kvar och jobba.... känns faktiskt riktigt skönt, behöver vila.............. :)
söndag 2 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar