Så skönt att vara ledig idag, blev dock ingen sovmorgon för jag har så jävla ont i kroppen så det är ju en dröm att vakna och få gå upp....
Men med en fin dag utanför fönstret så blir man ju lite sugen på att städa lite här hemma och sen kanske en liten promenad eller lite trädgårdsarbete.
Ikväll blir det 40 års fest, med god mat och förhoppningsvis trevligt sällskap... :)
Ska dit och hjälpa syrran senare!
fredag 30 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar