onsdag 3 november 2010

Hela natten

För första gången så har Jack sovit hela natten.... :) det är ju helt otroligt.... OK jag var uppe och stoppade in nappen 2 ggr men hellre det än att amma två ggr.
Håller han på att bli en stor kille nu eller var det bara en engångs företeelse? Det återstår att se.... :)

Antagligen så var han helt slutkörd efter att ha lekt med Toth barnen nästan hela dagen.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar