onsdag 24 november 2010

Besök + lite bus




Idag var Zacke och Mackan här på besök en stund och lekte med oss.... Man ser vem som gillar det här med kameror... ;)
Sen drog Jack iväg till tidningshögen och hade det lite skoj en stund för sig själv.... :)

1 kommentar:

  1. Men guuuuuuuuuuud va stor Zacke är!!! inte svårt att se vart han kommer från heller :) puss

    SvaraRadera