söndag 28 november 2010

STORA killen


Inte nog med att vi slutat amma här hemma utan vi har även införskaffat en ny bilbarnstol åt Jack.....
Nu när det är dags för overall och grejor så har babyskyddet blivit väldigt kort i bältena.... ;) Så det var bara att ta sig till Babyproffsen och införskaffa en ny!
Som tur var hade dom lite kampanj just nu så lite rea på den gjorde ju inte det hela sämre!
Blir perfekt när vi åker till Stöten på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar