Märta det är dags att komma hem och leka med mig nu, jag sitter ju snart själv. Då kanske du kan rulla en boll till mig eller nåt sånt.... Mamma och pappa tycker nämligen att jag ska leka mycket med bollar... och mamma säger att du har en j***a slägga... :) inte för jag vet vad det är, men hon ler när hon säger det så det är nog något bra. Kram Jack
fredag 19 november 2010
Märta kom hem och lek med mig!
Märta det är dags att komma hem och leka med mig nu, jag sitter ju snart själv. Då kanske du kan rulla en boll till mig eller nåt sånt.... Mamma och pappa tycker nämligen att jag ska leka mycket med bollar... och mamma säger att du har en j***a slägga... :) inte för jag vet vad det är, men hon ler när hon säger det så det är nog något bra. Kram Jack
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
märta, ta fram näsduken! för jag fällde nästan en tår.... love U!!
SvaraRaderatror du jag gjorde då?? love you!!!
SvaraRadera