Då var även söndagen snart förbi.... den har varit ganska lugn... men när jag börjar tänka efter så har vi hunnit en hel del.
Vi har hunnit åkt ut till Hållsta och hälsat på gammel mormor Karin, sen tog vi en sväng förbi stenby på en kopp kaffe/jack sova/ jack äta besök, efter det sprang jag in en snabbis på tuna park och bytte till en större storlek på hans overall, nästa etapp in på Coop och handla.... hem äta sen lunch, leka med vår älskling, bada vår älskling, äta oxfile.... *mums* , söva älsklingen....
Så nu är det bara jag och Viktor som är vakna, kan dock inte garantera hur länge.... så det är väl bäst jag går och är lite social... :)
söndag 21 november 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar