lördag 20 november 2010

Vuxentid

igår var det så dags.... ut och äta med hela gänget.... Jack var hos moster (som tur är så bor hon ju bara några meter från Grappa)

Kl 18:55 var vi på plats jag och Viktor, på plats var redan Pilla och Mackan.... Dom andra suputerna fick vi vänta på... dom hade tydligen varit och förfestat på Nybron.... Vi var inte bjudna.... ;) vi som är ammande eller gravida vi fick hålla oss därifrån.... men jag är inte bitter....
Ja jag kan erkänna att jag är lite sugen på ett glas vin, skulle faktiskt smaka med en cigg också... men men min tid kommer.... :)
Vi hade förbeställt maten och jag hade tagit en mozrella sallad, dom flesta hade tagit pizza, förutom jag, Pilla och Sara.... Sara den spjuvern, hon valde en HALV sallad???? va fan kom igen.... Men vad händer... jo alla som valt sallad får en halv sallad.... EN HALV SALLAD.... vem fan äter det...
Men kvällen var mycket trevlig även fast jag och Viktor fick avsluta kvällen ganska hastigt vid 22 när Jack hade fått nog och ville åka hem och sova i sin egen säng.

Mer såna kvällar bruds!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar