torsdag 11 november 2010

Snö

Ok att jag var förberedd med varma kläder och allt.... men vad hände? Att man alltid blir förvånad...... Igår var jag tvungen att skotta mig fram så att jag och Jack kunde ta en promenad, vilket gjorde att jag fick ont i nacken... ja det är jätte synd om mig... NOT!

Igår tog jag och Jack en sväng på Tuna Park, Jack skulle handla farsdag present och jag ville bara se lite folk... ja det var ju inte många personer där en onsdageftermiddag vid halv tre tiden.... men syrran kom och drack lite kaffe med oss.

Idag står föräldragrupp med babymassage på schemat, sen skulle vi promenera ner på stan och äta lite lunch, trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar