Japp då har vi påbörjat denna vecka.... Blev lite städning här hemma innan jag och Jack tog bussen ner till stan för att åka hem till moster och kusin vera som var hemma och var sjuka.... eller vera var sjuk... ja fast var hon så sjuk egentligen, lite hängig kanske...
Sen promenerade vi hem och nu väntar vi på att Viktor/pappa skall komma hem!
måndag 22 november 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar