Tack för den fina haklappen ni köpte den är jätte god!
Mamma tycket inte att jag ska äta på den utan äta den mat hon ger mig, men den har ju inte samma roliga konsistens som den här.... Herregud Mamma släpp loss lite, I am living on the edge.... :)
Kram Jack
Klart att en sån goding till kille ska ha en god haklapp!Mormor-o morfarkramar
SvaraRadera