torsdag 18 november 2010

Feber feber

Det kom som ett brev på posten.... febern alltså! Han låg där som en liten kamin igår kväll.... :( fick sova hos mamma och pappa. Jag låg och dinglade på kanten i morse, hur kan en så liten person ta så mycket plats... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar