måndag 15 november 2010

Peking

Vi var i Norrköping i helgen och hälsade på farmor och Roger.
Antagligen sista gången vi sov i farmors lägenhet eftersom hon skall sälja den, förhoppningsvis innan jul.
Så nu blir det att sova på hotell eller vänta på att gäststugan kommer upp.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar