Vi var i Norrköping i helgen och hälsade på farmor och Roger.
Antagligen sista gången vi sov i farmors lägenhet eftersom hon skall sälja den, förhoppningsvis innan jul.
Så nu blir det att sova på hotell eller vänta på att gäststugan kommer upp.... :)
måndag 15 november 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar