måndag 15 november 2010

Frukost


Sen i fredags har vi även börjat äta gröt till frukost.... ja alltså inte jag och Viktor utan Jack.... :)
Så nu ammas det inte så mycket längre.
Jack älskar gröt!

1 kommentar: