Tur att man har mamma och pappa ibland.... ikväll skall jag och Viktor gå ut och äta och gå på bio med päronen som barnvakt.
Ska bli super skönt! Visst är det lite jobbigt att lämna lillskrutten hemma, men vi behöver få lite tid för oss själva också. Lilleman kommer ju ändå bara sova (förhoppningsvis).
söndag 31 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar