söndag 31 oktober 2010

Lyx

Tur att man har mamma och pappa ibland.... ikväll skall jag och Viktor gå ut och äta och gå på bio med päronen som barnvakt.
Ska bli super skönt! Visst är det lite jobbigt att lämna lillskrutten hemma, men vi behöver få lite tid för oss själva också. Lilleman kommer ju ändå bara sova (förhoppningsvis).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar