fredag 26 november 2010

Till Nils



Mamma har tvingat på mig den här tröjan, i och för sig blev jag ganska snygg i den, men du vet en skönhet klär i allt... ;)
Hon säger iallafall att jag ska skylla på dig för att jag måste ha på mig tröjan... men det är ok jag gillar dig ändå!

Kram Jack

1 kommentar:

  1. haha ska man vara fin får man lida pin ;) Jag tycker det belv jätte fint iaf! kram Nils

    SvaraRadera