Mamma har tvingat på mig den här tröjan, i och för sig blev jag ganska snygg i den, men du vet en skönhet klär i allt... ;)
Hon säger iallafall att jag ska skylla på dig för att jag måste ha på mig tröjan... men det är ok jag gillar dig ändå!
Kram Jack
haha ska man vara fin får man lida pin ;) Jag tycker det belv jätte fint iaf! kram Nils
SvaraRadera