söndag 7 november 2010

Helg

Efter Viktors första plugg vecka så kom äntligen helgen.... Viktor slutade tidigt i fredas så det kändes super skönt, det firade vi med lite thaimat.... mums!
Sen han vi även med Leksaks loppan i Parken... det blev några fynd bla en grind till trappen, ett babygym för 20 spänn och lite annat smått och gott.... På kvällen blev vi hembjudna till Pilla, Mackan och Zacke som hade farmor på besök och hade lagat fiskgratäng som vi blev bjudna på, det tackar vi för! :)
Söndagen bjöd på långpromenad och 3-års kalas hos Hugo. Jack fick också fiska i fiskdammen och han älskade den lilla tutan som fanns i påsen han skrattade så han tjöt när mormor blåste i den..... Efter kalaset bar det av hem till mormor och morfar en stund så att Viktor kunde plugga färdigt i lugn och ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar