Nu på eftermiddagen kom Vera förbi en stund när syrran skulle jobba lite längre.
Så nu när Jack sover så tittar vi på Super snälla silver Sara och Stål Henrik. Vera kan alla namn på alla figurer och berättar hela tiden innan vad som skall hända.... :)så jag vet inte hur mycket hon tittar men hon har väl sett det så många gånger så det gör inget om hon pratar sig igenom den en gång.... :)
Så söt sååå.... ;)
tisdag 23 november 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar