
Nu har jag och Jack införskaffat oss varma vinterkläder så nu kan den komma. Vi har ju väntat på att mormor skulle åka till Ullared för att se vad som fanns där.... Men ingen bra overall till Jack så det gick vi på jakt efter idag.
Ville inte köpa någon allt för dyr eftersom han antagligen bara kommer ha den några ggr och inte slita allt för mycket på den. Och japp den är grön... ;) men det var faktiskt inte meningen!
Sen så fick även jag en vinterjacka så att jag kan ut och promenera trots snöoväder.... så nu är vi dressade!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar